family


background

Wednesday 27 April 2011

main bowling arinie..

salam 1malaysia..ahhaa.

arinie aku g men bowling bersama atok,acu,uwe dan aku, yg men bowling tige org jew kecuali uwe,malu katenye dah lame xmen tkot xde markah.hahah.padahal aku pun tkot gak sbb xde uh slalu sgt men bowling nie so tak terror la katekan kan.haha. aku men bowling nie,acu aku blanje..thanks acu! hehe.dpt duit belanje dr abg zaki,die terus blnje men bowling,n die dan atok mahu praktis skali sbb ade tournament nanti.acu dan atok pon ckp dorg dah lme xmen so skill dah hilang.hehe. xpe,praktis kene lebih!so ade beberape gmbr yg agak2 aku dan acu malu nk amek.hehe.



markah atok,acu dan aku
 kasut aku dan acu aje

aku simple sudeh!

 yeaahhh,acu

yeaahh, aku.haha

penuh dgn cerite sbnrnye klu setiap bende aku nk cter kat blog nie,tp aku amek yg best2 jew.hehe. so 1st in blogging cmnie lah kot,acu lah ckp kene ade pic2 bru cntik blog.hehe.aku hargai acu blnje kami dan atok dan uwe blnje mnum.best dgt! hehe. sabto nie plak aku g memancing di port klang.haha.g sane xbwk kamera la kot sbb acu xikot die nk gune lak kamera.okay.sini je cerita daniel.

sekian,terima kasih
daniel  lee

No comments:

Post a Comment