family


background

Tuesday 26 April 2011

steal case! mencuri la woi.

malam semua.. 
aku nk cite pasal kat sekolah tadi kes curi barang kat kantin ntah uh merepek2 jew.kantoi curik eskrem je?hurm pasto mcm2 lah. ergh siap panggil polis? gler lah weyh macam kes curi duit cikgu jew? pendapat aku kat sini la kan, pd budak tu time sembahyang lak die g mencuri cmne leh kantoi ntah kan? aku harap korg berubah lah k.. tang cikgu lak xkan la sampai nk pggl polis?macam kes besar lak kan?padahal eskrem jew? cikgu xleh nk settle kan kew?pggl mak bapak je ke? pasal bende len xnk lak pggl polis?leh lak pasal eskrem beriya2 sgt nak pggil polis. kesian mak bapak dorg,sure tak tahu perangai dorg kan,n mesti kecewa kat cikgu sbb sampai nk pggl polis.pas pada tu aku tak tahu lg ape cter dorg, dgr2 cter bwk g balai?oiiiiiii..pelik2 jee! tp persoalan nye kenape dorg nk curik eskrem tu?pastu makan macam tak cukup makan?cm tak penah dpt,aku just ternampak dorg jew.punye lah taksub tp berbaloi ke buat cmto pasto kantoi?jd kes polis.aisshh.cian dorg, lapar kot dorg wt cmto.mesti ade alasan kukuh kan dorg wt cmto tp wt korg jgn uh wt cmto lagi. tkot lg jd besau lak. hope bende nie jd pengajaran buat korg dan yg len...

sekian,terima kasih
daniel lee.

No comments:

Post a Comment